«Ստեփանավանի պրոֆ. Ա. Քալանթարիր անվ. Պետական գյուղատնտեսական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ի հանրակրթական առարկաների ամբիոն
Ամբիոնն սկզբում կոչվում էր հումանիտար առարկաների: Բայց քանի որ ամբիոնի հումանիտար առարկաներից բացի կան նաև բնագիտական առարկաներ, ամբիոնը վերանվանվեց հանրակրթական առարկաների ամբիոն:
Ամբիոնի դասավանդվող առարկաներն են. հայոց լեզու, հայ գրականույուն, հայոց պատմություն, հասարակագիտություն, օտար լեզու /անգլերեն/, ռուսաց լեզու, հանրահաշիվ և մաթեմատիկականան ալիզի տարրեր, երկրաչափություն, ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն, ինֆորմատիկա և ՏՀՏ, ֆիզկուլտուրա, ՆԶՊ և անվտանգ կենսագործունեություն:
Քոլեջում դասավանդում են մասնագիտական բարձր գիտելիքներ և տարիների հմուտ փորձ ունեցող մանկավարժներ:
Հանրակրթական առարկաների ամբիոնի վարիչն է Կարինե Գրիգորյանը /հայոց լեզու և գրականություն/:
Ամբիոնի դասախոսներն են՝
- Կամո Ջիլավյան /պատմության ուսուցիչ, կարիերայի կենտրոնի պատասխանատու/,
- Թամարա Ոսկանյան /իրավագետ, դաստ. աշխ. գծով փոխտնօրեն/,
- Եսթերա Հարությունյան /ռուսաց լեզու/,
- Համլետ Բաղոյան/ մաթեմատիկա, քաղաքացիական պաշտպանության պետ, դասախոս — ՆԶՊ և անվտկենս./,
- Հասմիկ Մաճկալյան /մաթեմատիկայի, ինֆորմատիկայի և հաշվողական տեխնիկայի ուսուցիչ/,
- Շուշան Ղուկասյան /կենսաբան/,
- Հասմիկ Մանասյան /բանասեր, հոգեբան, օտարլեզու, անգլերեն/,
- Նարինե Աղաջանյան /մաթեմատիկա,ֆիզիկա/,
- Աննա Չոբանյան /հայոցլեզու և գրականություն/,
- Աստղիկ Մարջանյան /կենսաբանություն/,
- Գոռ Հովսեփյան /ֆիզկուլտուրա/:
Դասավանդվող մասնագիտություններն են՝
- Անասնաբուժություն
- Մենեջմենթ
- Հաշվապահականհաշվառում
- Փոխադրումներիկազմակերպում և կառավարումտրանսպորտում
- Կաթի և կաթնամթերքիտեխնոլոգիա
Ամբիոնի ենթակայության տակ գտնվող լաբորատորիաները և կաբինետները տարեցտարի համալրվում են նոր սարքավորումներով: Ամբիոնի դասախոսական կազմը, հաճախ մասնակցելով մասնագիտական-մեթոդական վերապատրաստումների, թարմացնում է ծրագրերն ու ուսանողի հետ աշխատելու մեթոդները: Բարեփոխումների արդյունքում վերագնահատվել են դասախոս-ուսանող փոխհարաբերությունները: Ամբիոնի ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները համահունչ են արդի պահանջներին:
Ամբիոնի կազմից մեկընդմեջ կազմակերպվում են դասալսումներ, որոնց արդյունքները քննարկվում են ամբիոնի նիստում, խորհուրդներ են տրվում ուսուցիչներին, ցույց է տրվում մեթոդական օգնություն:
Քոլեջն ավարտած լավագույն ուսանողները իրենց ուսումը կարող են շարունակել ՀՀ պետական բուհերի հեռակաբաժնի համապատասխան մասնագիտության 2-րդ կուրսում: