«Մենեջմենթ» մասնագիտությամբ մասնագետի պարտականություններն են`

  1. առևտրի բնագավառում գործունեություն կազմակերպելը, ծրագրելը և համակարգելը
  2. վաճառքի բաժնի աշխատակազմի աշխատանքային գրաֆիկի կազմելը
  3. իր բաժնում նոր աշխատակիցներ ընդունելու և հեռացնելու գործընթացներին մասնակցելը
  4. Առևտրի ծավալների կատարման ապահովելը ըստ ժամանակացույցի
  5. առևտրային գործունեությանընթացքում միջոցների արդյունավետ օգտագործման հսկելը
  6. իր  բաժնի աշխատակիցների մասնագիտական հմտությունների ուսուցանումը, վերապատրաստումը
  7. առևտրային գործունեության արդյունքները վերլուծելը և գնահատելը, դրանց մասին վերադասներին զեկուցելը
  8. կազմակերպության  այլ ստորաբաժանումների հետ համագործակցելը
  9. հաշվառում կազմակերպելը, առևտրային գործունեության հաշվետվություն կազմելը և ղեկավարությանը ժամանակին ներկայացնելը
  10. Հաճախորդներին արագ և պատշաճ մակարդակով սպասարկումը ապահովելը
  11. գնացուցակ, գնային ճկուն համակարգ, զեղչեր և խրախուսման այլ միջոցներ, վաճառքի մեթոդներ սահմանելը
  12. Վաճառքի կանխատեսումներ կատարելը
  13. գործունեության հետկապված ռիսկերի գնահատելը և առավել ռիսկային գործարքները ղեկավարության հետ համաձայնեցնելը
  14. մատակարարող, պատվիրատու և այլ կազմակերպությունների հետ բանակցություններ վարելը, կազմակերպության կողմից ընդունելի պայմաններով համագործակցելը
  15. Որոշումների համար անհրաժեշտ տեղեկատվության հավաքելը և մշակելը
  16. Վերահսկողության արդյունավետ համակարգի մշակելը և կիրառելը:
Քոլեջի «Մենեջմենթ» մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողների ուսումնական պրակտիկան «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ընկերությունում
Գործարար խաղ՝ «Բիզնես պլաններ» թեմայով
Գործարար խաղ՝ «Բիզնես պլաններ» թեմայով

Միջին մասնագիտական կրթության «Մենեջմենթ» մասնագիտությամբ մասնագետն իրականացնում է հետևյալ զբաղմունքները`

  1. առևտրային բաժնի ղեկավար, մենեջեր
  2. առևտրային բաժնի աշխատակազմի կառավարիչ, մենեջեր
  3. առևտրի խթանման կազմակերպիչ, մենեջեր
  4. առևտրի կազմակերպիչ, մենեջեր